Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89067 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067 NISSENS

89067 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89067
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067
89067
nissens 89067 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067 nissens
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89067

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 6
ID kompresora SD6C12
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 135
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 155
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PICASSO, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I 1.1-2.0ALK 08.00-
numery OEM:
CITROËN      6453.QJ
CITROËN      6453.QK
CITROËN      6453.QN
CITROËN      6453WL
CITROËN      6453ZX
CITROËN      9659875780
PEUGEOT      6453.QJ
PEUGEOT      6453.QK
PEUGEOT      6453.QN
PEUGEOT      6453QX
PEUGEOT      6453WL
PEUGEOT      6453ZX
PEUGEOT      6453ZY
PEUGEOT      9659875780

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89067 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89067zobacz instrukcję montażu 89067

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.