Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890769 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 NISSENS

890769 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890769
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769
890769
nissens 890769 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 nissens
1,517.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890769

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 7
ID kompresora 6SEU16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 140
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286478152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES GLE (W166), M (W166) 3.0D 06.11-10.18

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 producenta NISSENS

MERCEDES-BENZ

0032308011, A0032308011

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0032308011
MERCEDES-BENZ      A0032308011
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890769 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.