Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat Series 260 260P (1970-1975) 240km » 89114 nissens
wybrany samochód: 
Fiat Series 260 260p (1970-1975) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89114 NISSENS

89114 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89114
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89114
89114
nissens 89114 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89114

producent:

NISSENS

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba rowków6
ID kompresora7SEU17C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]150
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]171
Ø koła pasowego [mm]110
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286353558

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89114 NISSENS

SPRĘŻARKA KLIM NISSENS 89114 BMW 1 (E81/ 87) / 3 (E90) [NOWA]
numery OEM:
BMW      64526956716
BMW      6956716
ALPINA      64526956716
ALPINA      6956716

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89114 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89114 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.