Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89418 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 NISSENS

89418 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89418
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418
89418
nissens 89418 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 nissens
1,511.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89418

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
ID kompresora 7SEU17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 171
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286359185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, A8 D4, ALLROAD C5, Q7, R8, R8 SPYDER; LAMBORGHINI AVENTADOR, AVENTADOR TARGA, GALLARDO 4.2-6.5 07.02-
numery OEM:
AUDI      400.260.805A
AUDI      400.260.805B
AUDI      400260805
AUDI      420260805A
AUDI      4E0260805AM
AUDI      4E0260805AS
AUDI      4E0260805Q
AUDI      4F0260805AD
AUDI      4F0260805AH
AUDI      4F0260805AK
AUDI      4F0260805E
AUDI      4F0260805L
AUDI      4H0260805G
AUDI      4Z7260805D
AUDI      4Z7260805E
AUDI      4Z7260805F
AUDI      7P6820803B
AUDI      7P6820803D
AUDI      8E0260805AA
AUDI      8E0260805AE
AUDI      8F0260805AH
AUDI      8K0260805B
AUDI      8K0260805H
VOLKSWAGEN      400.260.805A
VOLKSWAGEN      400.260.805B
VOLKSWAGEN      400260805
VOLKSWAGEN      420260805A
VOLKSWAGEN      4E0260805AM
VOLKSWAGEN      4E0260805AS
VOLKSWAGEN      4E0260805Q
VOLKSWAGEN      4F0260805AD
VOLKSWAGEN      4F0260805AH
VOLKSWAGEN      4F0260805AK
VOLKSWAGEN      4F0260805E
VOLKSWAGEN      4F0260805L
VOLKSWAGEN      4H0260805G
VOLKSWAGEN      4Z7260805D
VOLKSWAGEN      4Z7260805E
VOLKSWAGEN      4Z7260805F
VOLKSWAGEN      7P6820803B
VOLKSWAGEN      7P6820803D
VOLKSWAGEN      8E0260805AA
VOLKSWAGEN      8E0260805AE
VOLKSWAGEN      8K0260805B
VOLKSWAGEN      8K0260805H
zamienniki:
8FK 351 110-831
brak
BEHR HELLA SERVICE
0300K267
brak
VAN WEZEL
0300K280
brak
VAN WEZEL
0300K288
brak
VAN WEZEL
8FK 351 114-311
brak
BEHR HELLA SERVICE

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89418 NISSENS:

2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89418zobacz instrukcję montażu 89418

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.