Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89483 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 NISSENS

89483 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89483
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483
89483
nissens 89483 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 nissens
1,030.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89483

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta CALSONIC
Liczba rowków 4
ID kompresora CSV613
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 125
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286383326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E46), X3 (E83), Z4 (E85), Z4 (E86) 1.9-3.2 12.99-08.10
numery OEM:
BMW      3R41045010
BMW      3R41145010
BMW      3R41245010
BMW      3R41445010
BMW      64506950789
BMW      64509182796
BMW      64526905643
BMW      64526918752
BMW      64526945550
BMW      64529145353
BMW      64529158038
BMW      64529182798
BMW      A4101130A020
BMW      A4101130A021
BMW      A4101130A022
BMW      A4101130A023
BMW      A4101130A024
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89483 NISSENS:

2022-02-04
 5/5
ok
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.