Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312AYD1B) (2021-???) 71km » 89516 nissens
wybrany samochód: 
Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312ayd1b) (2021-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89516 NISSENS

89516 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89516
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89516
89516
nissens 89516 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89516

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba rowków7
ID kompresora5SE12C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]90
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Ø koła pasowego [mm]110
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286367197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89516 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, RAV 4 III, VERSO 2.0/2.0D/2.2D 11.05-10.18
numery OEM:
TOYOTA      8831002400
TOYOTA      8831002480
TOYOTA      8831042250
TOYOTA      8831042260

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89516 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89516 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.