Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 211043 nk

Zacisk hamulca 211043 NK

211043 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

211043

producent:

NK

parzyste numery artykułów 211044
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 284
nr EAN 5703858632526

skład zestawu:
8623013 Tłoczek, zacisk hamulca
8823011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211043 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      46522345
ALFA ROMEO      735457083
ALFA ROMEO      77364768
ALFA ROMEO      77365071
ALFA ROMEO      9448124
ALFA ROMEO      9948124
ALFA ROMEO      9948229
ALFA ROMEO      9948230
ALFA ROMEO      9948465
ALFA ROMEO      9948466
FIAT      77365071
FIAT      9948465
FIAT      9948466
LANCIA      9948124
LANCIA      9951111

Zastosowanie Zacisk hamulca 211043 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu