Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km » 211532 nk
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 (2003.12-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211532 NK

211532 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

211532

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211531
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]13
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]260
nr EAN5703858242268

skład zestawu:
8699006 Tłoczek, zacisk hamulca
8899003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211532 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
BMW      34 11 1 154 378
zamienniki:
RS489802A0
brak
FTE automotive GmbH
1301211532
brak
SBS
F 06 001
brak
BREMBO
38059500
brak
TEXTAR
FCL691870
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 211532 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu