Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2122128 nk

Zacisk hamulca 2122128 NK

2122128 Zacisk hamulca NK
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2122128

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2122127
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 257
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
nr EAN 5703858200893

skład zestawu:
8699071 Tłoczek, zacisk hamulca
8826008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8930014 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2122128 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. NISSAN P. ALMERA 00- PR

Zacisk hamulca 2122128 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Zacisk hamulca 2122128 producenta NK

NISSAN

410012F021, 410012F521, 410012F522, 410012F52A, 410014M510

numery OEM:
NISSAN      41001 2F021
NISSAN      41001 2F521
NISSAN      41001 2F522
NISSAN      41001 2F52A
NISSAN      41001 4M510

Zastosowanie Zacisk hamulca 2122128 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu