Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) 3.2 DI-D (V68W, V78W) (2006.09-???) 170km » 2122159 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Classic (v2_w, V6_w, V7_w) 3.2 Di-d (v68w, V78w) (2006.09-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2122159 NK

2122159 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2122159

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2122160
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]278
nr EAN5700750064615

skład zestawu:
8822030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922024 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2122159 NK

Koszt kaucji: 169.74 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44011 31U10
NISSAN      44011 31U13
INFINITI      44011 31U10
INFINITI      44011 31U13
INFINITI      D4011 31U13
zamienniki:
LC7663
brak
DELPHI
13012122159
brak
SBS
J3211034
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J3211069
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 56 074
brak
BREMBO
38142600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 2122159 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu