Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 212375 nk

Zacisk hamulca 212375 NK

212375 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

212375

producent:

NK

parzyste numery artykułów 212376
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta GIRLING
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
nr EAN 5703858235161

skład zestawu:
8622013 Tłoczek, zacisk hamulca
8823015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212375 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      0009944785
ALFA ROMEO      9941666
ALFA ROMEO      9942902
ALFA ROMEO      9944493
ALFA ROMEO      9945582
ALFA ROMEO      9950437
ALFA ROMEO      9950477
ALFA ROMEO      9950709
ALFA ROMEO      9950866
FIAT      9941666
FIAT      9942902
FIAT      9944493
FIAT      9945582
FIAT      9950437
FIAT      9950477
FIAT      9950709
FIAT      9950866
LANCIA      9941666
LANCIA      9942902
LANCIA      9944493
LANCIA      9945582
LANCIA      9950437
LANCIA      9950477
LANCIA      9950709
LANCIA      9950866

Zastosowanie Zacisk hamulca 212375 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu