Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 212376 nk

Zacisk hamulca 212376 NK

212376 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

212376

producent:

NK

parzyste numery artykułów 212375
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta GIRLING
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
nr EAN 5703858243944

skład zestawu:
8622013 Tłoczek, zacisk hamulca
8823015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212376 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      0009944784
ALFA ROMEO      0009950784
ALFA ROMEO      9941667
ALFA ROMEO      9942903
ALFA ROMEO      9944497
ALFA ROMEO      9944784
ALFA ROMEO      9945584
ALFA ROMEO      9950235
ALFA ROMEO      9950438
ALFA ROMEO      9950478
ALFA ROMEO      9950710
ALFA ROMEO      9950871
FIAT      9941667
FIAT      9942903
FIAT      9944497
FIAT      9944784
FIAT      9945584
FIAT      9950438
FIAT      9950478
FIAT      9950710
FIAT      9950871
LANCIA      9941667
LANCIA      9942903
LANCIA      9944497
LANCIA      9944784
LANCIA      9945584
LANCIA      9950438
LANCIA      9950478
LANCIA      9950710
LANCIA      9950871

Zastosowanie Zacisk hamulca 212376 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu