Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 1.9 TiD (2006.01-2015.02) 150km » 2125120 nk
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kabriolet (ys3f) 1.9 Tid (2006.01-2015.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125120 NK

2125120 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2125120

producent:

NK

Status produktu: niedostępny
parzyste numery artykułów2125119
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]252
nr EAN5703858244040

skład zestawu:
8699029 Tłoczek, zacisk hamulca
8825006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125120 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1125861
FORD      1138621
FORD      1138623
FORD      1478332
FORD      1478333
FORD      6167654
FORD      6180198
FORD      6513463
FORD      89GB2L590AA
FORD      89GX-2552-AA
FORD      92GB-2552-AA
FORD      R89GX2552AA
FORD      R89GX2552AB
FORD      R92GX2552AA
FORD      R92GX2552AB
zamienniki:
LC7398
brak
DELPHI
RS42991A0
brak
FTE automotive GmbH
13012125120
brak
SBS
F 24 067
brak
BREMBO
38015300
brak
TEXTAR
FCL692070
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125120 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu