Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) (2005.01-2007.09) 170km » 213260 nk
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii (bg0/1_) 2.0 16v (bg03, Bg0z, Bg0t, Bg1y) (2005.01-2007.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213260 NK

213260 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213260

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213259
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]259
nr EAN5703858245351

skład zestawu:
8632004 Tłoczek, zacisk hamulca
8832011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213260 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      GJ252661X
MAZDA      GJ2526980A
MAZDA      GJ252698Z
MAZDA      GJ8726980A
MAZDA      GJ8726980B

Zastosowanie Zacisk hamulca 213260 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu