Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASCONA C (J82) 1.3 N (F11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km » 2133224 nk
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.3 N (f11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133224 NK

2133224 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

2133224

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133223
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
nr EAN5700750061485
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8636011 Tłoczek, zacisk hamulca
8833042 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8937007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133224 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 420 06 83
MERCEDES-BENZ      169 420 14 83
MERCEDES-BENZ      A169 420 06 83
MERCEDES-BENZ      A169 420 14 83

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133224 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.