Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CRX II (ED, EE) 1.5 (1987.10-1991.12) 94km » 213517 nk
wybrany samochód: 
Honda Crx Ii (ed, Ee) 1.5 (1987.10-1991.12) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213517 NK

213517 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213517

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213518
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaKASCO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]46
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]274
nr EAN5703858720711

skład zestawu:
8635006 Tłoczek, zacisk hamulca
8830017 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8935004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213517 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
KIA      0K553 33990
KIA      0K56A 33990A
KIA      0K56A 33990B

Zastosowanie Zacisk hamulca 213517 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu