Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2137101 nk

Zacisk hamulca 2137101 NK

2137101 Zacisk hamulca NK
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2137101

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2137102
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 13
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 247
nr EAN 5703858632601

skład zestawu:
8637010 Tłoczek, zacisk hamulca
8899063 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8937010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2137101 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. PEUGEOT P. 206 1,1-1,4 98- LE

Zacisk hamulca 2137101 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zacisk hamulca 2137101 producenta NK

PEUGEOT

4400N8, 441047

numery OEM:
PEUGEOT      4400 N8
PEUGEOT      4410 47

Zastosowanie Zacisk hamulca 2137101 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu