Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FH III 540 AERO (2024-???) 540km » 213774 nk
wybrany samochód: 
Volvo Fh Iii 540 Aero (2024-???) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213774 NK

213774 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213774

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213773
MateriałAluminium
Rodzaj korpusuobudowa 2-częściowa
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]8
nr EAN5700750076908

skład zestawu:
8699070 Tłoczek, zacisk hamulca
8899054 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8937002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213774 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4400 C5
CITROËN      4400 G0
CITROËN      4400 L0
CITROËN      4410 02
CITROËN      95619548
CITROËN      95650934
CITROËN      95658574
CITROËN      95661914
PEUGEOT      4400 C5
PEUGEOT      4400 G0
PEUGEOT      4400 L0
PEUGEOT      4410 02

Zastosowanie Zacisk hamulca 213774 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu