Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2145167 nk

Zacisk hamulca 2145167 NK

2145167 Zacisk hamulca NK
 

    Ocena:
numer części:

2145167

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2145168
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AISIN
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 275
nr EAN 5703858239428

skład zestawu:
8645016 Tłoczek, zacisk hamulca
8845021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8945017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2145167 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
TOYOTA      47750 06 020
TOYOTA      47750 20 520
TOYOTA      47750 33 040
LEXUS      47750 33 040
zamienniki:
J3212047
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LC7229
brak
DELPHI
13012145167
brak
SBS
F 83 098
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2145167 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu