Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2145271 nk

Zacisk hamulca 2145271 NK

2145271 Zacisk hamulca NK
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2145271

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2145272
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AISIN
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 269
nr EAN 5700750080936

skład zestawu:
8645021 Tłoczek, zacisk hamulca
8899072 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8952006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2145271 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA T. PRIUS 1,5 03-09 LE

Zacisk hamulca 2145271 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zacisk hamulca 2145271 producenta NK

TOYOTA

4775021030

numery OEM:
TOYOTA      47750 21 030
zamienniki:
DC74066
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012145271
brak
SBS
J3212149
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 83 268
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2145271 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu