Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi E-TRON (GEN) S quattro (2020.09-???) 503km » 2147143 nk
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) S Quattro (2020.09-???) 503km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147143 NK

2147143 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

2147143

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147144
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]226
nr EAN5703858240103
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147143 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
SEAT      191 615 423
SEAT      191 615 423 B
SEAT      357 698 661 AX
SEAT      440 172
SEAT      535 615 423
SEAT      535 615 423 X
VOLKSWAGEN      191 615 423
VOLKSWAGEN      191 615 423 B
VOLKSWAGEN      357 698 661 AX
VOLKSWAGEN      440 172
VOLKSWAGEN      535 615 423
VOLKSWAGEN      535 615 423 X

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147143 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.