Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.1 LPG (2006.06-2009.12) 60km » 214716 nk
wybrany samochód: 
Citroën C3 I (fc_, Fn_) 1.1 Lpg (2006.06-2009.12) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214716 NK

214716 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

214716

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214715
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
nr EAN5703858248895

skład zestawu:
8647001 Tłoczek, zacisk hamulca
8847007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214716 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      321 615 108 B
AUDI      321 615 108 C
SEAT      321 615 108 B
SEAT      321 615 108 C
SKODA      321 615 108 B
SKODA      321 615 108 C
VOLKSWAGEN      321 615 108 B
VOLKSWAGEN      321 615 108 C
zamienniki:
LC3333
brak
DELPHI
DC80719
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
1301214716
brak
SBS

Zastosowanie Zacisk hamulca 214716 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu