Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214859 nk

Zacisk hamulca 214859 NK

214859 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

214859

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214860
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BENDIX
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm] 40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
nr EAN 5703858240929

skład zestawu:
8699065 Tłoczek, zacisk hamulca
8848011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8948001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214859 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      1329640
VOLVO      13296405
VOLVO      1329642
VOLVO      1329768
VOLVO      13297684
VOLVO      1359557
VOLVO      13595574
VOLVO      271364
VOLVO      2713642
VOLVO      5002738
VOLVO      50027382
VOLVO      5002809
VOLVO      50028091
VOLVO      5002883
VOLVO      50028836
VOLVO      8111059
VOLVO      81110595

Zastosowanie Zacisk hamulca 214859 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu