Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro (2008.06-2015.12) 211km » 215265 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Quattro (2008.06-2015.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215265 NK

215265 Zacisk hamulca NK
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215265

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215266
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]278
nr EAN5703858926366

skład zestawu:
8626008 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215265 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI T. SX4 1,5-2,0 DDIS 06- LE
numery OEM:
FIAT      71750930
FIAT      71768681
SUZUKI      55402 80J 00
SUZUKI      55402 80J 01
SUZUKI      5540280J00999
SUZUKI      5540280J01999

Zastosowanie Zacisk hamulca 215265 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu