Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5032548 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032548 NK

5032548 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

5032548

producent:

NK

parzyste numery artykułów 5032549
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Wymiar gwintu 20x1,5
nr EAN 5703858463328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032548 NK

KOŃC. DR. KIER. FORD TRANSIT PR

Części z kategorii końcówka drążka wytworzone w fabrykach znanego producenta części samochodowych, firmę NK mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów.
Producent NK gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze 5032548, spełniają oczekiwania użytkowników. Końcówka drążka NK 5032548 odznacza się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością i odpornością na zniszczenie.
Użytkownicy twierdzą zdecydowanie, że końcówka drążka NK 5032548 najlepiej spełniają wymagania trwałości i jakości.
Końcówka drążka 5032548 ma zastosowanie do samochodu FORD TRANSIT Furgon (FA_ _) od 2006.04 oraz wielu innych modeli aut. Pomino dołożenia wszelkich starań aby prawidłowo przypisać prezentowaną część z kategorii końcówka drążka o numerze 5032548 do samochodu FORD, może się okazać, że należy potwierdzić prawidłowość doboru tego elementu w kontakcie z obsługą sklepu. Końcówka drążka 5032548 ma dobrą stosunek jakości i ceny. Zakup tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
FORD      5021447
FORD      6163544
FORD      6792901

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5032548 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.