Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5034310 nk

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5034310 NK

5034310 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny NK
nk 5034310
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5034310

producent:

NK

Rozmiar gwintu 1 14X1,5/M16x1,5
Wersja osi KOYO
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 300
nr EAN 5703858853945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5034310 NK

DRą»EK KIER. VW POLO 01- LE/PR BEZ KOĐCËWKI

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5034310 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5034310 producenta NK

SKODA

6Q0423803C, 6Q0423803G, 6Q0423804C, 6Q0423804G, 6Q0423810G

VOLKSWAGEN

6Q0423803C, 6Q0423803G, 6Q0423804C, 6Q0423804G, 6Q0423810G

numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 C
SEAT      6Q0 423 803 G
SEAT      6Q0 423 804 C
SEAT      6Q0 423 804 G
SEAT      6Q0 423 810 G
SKODA      6Q0 423 803 C
SKODA      6Q0 423 803 G
SKODA      6Q0 423 804 C
SKODA      6Q0 423 804 G
SKODA      6Q0 423 810 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 G

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5034310 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.