| parzyste numery artykułów | 652232451 |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Rok modelowy od | 2003 |
| nr EAN | 5703858886240 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 652232452 NK
| NISSAN | 54302 4Z001 | |
| NISSAN | 54302 4Z029 | |
| NISSAN | 54302 4Z601 | |
| NISSAN | 54302 4Z625 | |
| NISSAN | 54302 4Z910 | |
| NISSAN | 54302 4Z926 | |
| NISSAN | 54302 5N425 | |
| NISSAN | 54302 6N100 | |
| NISSAN | 54302 6N125 | |
| NISSAN | 54302 6N1X5 | |
| NISSAN | 54302 6N200 | |
| NISSAN | 54302 6N225 | |
| NISSAN | 54302 6N2X5 | |
| NISSAN | 54302 95F0B | |
| NISSAN | 54302 BM400 | |
| NISSAN | 54302 BM410 | |
| NISSAN | 54302 BM415 | |
| NISSAN | 54302 BM418 | |
| NISSAN | 54302 BM425 | |
| NISSAN | 54302 BM426 | |
| NISSAN | 54302 BM427 | |
| NISSAN | 54302 BM428 | |
| NISSAN | 54302 BM485 | |
| NISSAN | 54302 BM486 | |
| NISSAN | 54302 BN300 | |
| NISSAN | 54302 BN325 | |
| NISSAN | 54302 BN326 | |
| NISSAN | 54302 BN421 | |
| NISSAN | 54302 BN424 | |
| NISSAN | 54302 BN425 | |
| NISSAN | 54302 BN427 | |
| NISSAN | 54302 BN428 | |
| NISSAN | 54302 BN429 | |
| NISSAN | 54302 BN800 | |
| NISSAN | 54302 BN825 | |
| NISSAN | 54303 | |
| NISSAN | 54303 BM400 | |
| NISSAN | 54303 BM410 | |
| NISSAN | 54303 BM425 | |
| NISSAN | 54303 BN300 | |
| NISSAN | 54303 BN325 | |
| NISSAN | E4302 6N225 |
Zastosowanie Amortyzator 652232452 NK w samochodach:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.