Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Szerokość [mm] | 42 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
nr EAN | 5700750123770 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 763617 NK
OPEL | 4700323 | |
OPEL | 4706538 | |
OPEL | 9203935 | |
SUZUKI | 46860 76G 01 | |
SUZUKI | 46860 76G 02 | |
SUZUKI | 46860 76G 03 | |
SUZUKI | 46860 76G 04 | |
SUZUKI | 46860 83E 00 | |
SUZUKI | 46860 83E 10 | |
VAUXHALL | 9203935 |
Zastosowanie Łożysko koła 763617 NK w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 763617 NK:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.