Szerokość [mm] | 42 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
nr EAN | 4031185028240 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 202224 OPTIMAL
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
4700323, 4706538, 9203366, 9203935, 9213602
0833141526, 0833141526000, 083314152A000, 4686076G00, 4686076G00000, 4686076G01, 4686076G01000, 4686076G01A00, 4686076G03000, 4686076G04, 4686076G04000, 4686080G00, 4686080G00000, 4686080G01, 4686080G01000, 4686083E00, 4686083E00000, 4686083E10, 4686083E10000, 46860M68K00, 46860M68K01, 46860M68K01000
432104A00A
NISSAN | 432104A00A | |
OPEL | 4700323 | |
OPEL | 4706538 | |
OPEL | 9203366 | |
OPEL | 9203935 | |
OPEL | 9213602 | |
SUZUKI | 0833141526 | |
SUZUKI | 0833141526000 | |
SUZUKI | 083314152A000 | |
SUZUKI | 4686076G00 | |
SUZUKI | 4686076G00000 | |
SUZUKI | 4686076G01 | |
SUZUKI | 4686076G01000 | |
SUZUKI | 4686076G01A00 | |
SUZUKI | 4686076G03000 | |
SUZUKI | 4686076G04 | |
SUZUKI | 4686076G04000 | |
SUZUKI | 4686080G00 | |
SUZUKI | 4686080G00000 | |
SUZUKI | 4686080G01 | |
SUZUKI | 4686080G01000 | |
SUZUKI | 4686083E00 | |
SUZUKI | 4686083E00000 | |
SUZUKI | 4686083E10 | |
SUZUKI | 4686083E10000 | |
SUZUKI | 46860M68K00 | |
SUZUKI | 46860M68K01 | |
SUZUKI | 46860M68K01000 | |
VAUXHALL | 4700323 | |
VAUXHALL | 4706538 | |
VAUXHALL | 9203935 | |
VAUXHALL | 9213602 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 202224 OPTIMAL w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 202224 OPTIMAL:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.