Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 901018 nk

Cięgło, hamulec postojowy 901018 NK

901018 Cięgło, hamulec postojowy NK
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901018

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1196/920
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858590864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901018 NK

LINKA HAM. R╩CZ. ALFA T. 156 97-05 PR

Cięgło, hamulec postojowy 901018 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 901018 producenta NK

ALFA ROMEO

60624590

numery OEM:
ALFA ROMEO      60624590

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901018 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901018 NK:

Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.