Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 901972 nk

Cięgło, hamulec postojowy 901972 NK

901972 Cięgło, hamulec postojowy NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901972

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 2296/1981
Rozstaw osi [mm] 3,45
nr EAN 5703858852115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901972 NK

numery OEM:
CITROËN      16 478 675 80
CITROËN      4746 27
CITROËN      4746 48
FIAT      1350313080
FIAT      1359246080
FIAT      1395823080
FIAT      1399847080
PEUGEOT      16 478 575 80
PEUGEOT      4746 27
PEUGEOT      4746 48
zamienniki:
BC4037
brak
QUINTON
19-1888
brak
KAGER

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901972 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901972 NK:

Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.