Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 903746 nk

Cięgło, hamulec postojowy 903746 NK

903746 Cięgło, hamulec postojowy NK
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

903746

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 855/300
nr EAN 5703858390778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 903746 NK

LINKA HAM. R╩CZ. PEUGEOT T. 405 87-96 LE

Cięgło, hamulec postojowy 903746 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 903746 producenta NK

PEUGEOT

474573

numery OEM:
PEUGEOT      4745 73

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 903746 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 903746 NK:

Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.