Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 903993 nk

Cięgło, hamulec postojowy 903993 NK

903993 Cięgło, hamulec postojowy NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

903993

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1175/946
nr EAN 5703858391737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 903993 NK

LINKA HAM. RĘCZ. RENAULT P. MASTER 98-
numery OEM:
NISSAN      36402 00Q0A
NISSAN      36402 00QAA
OPEL      4403487
OPEL      4418463
OPEL      4500250
OPEL      9111487
OPEL      9160550
OPEL      93193020
RENAULT      7700 311 216
RENAULT      8200 021 935
RENAULT      8200 694 124
VAUXHALL      9111487
VAUXHALL      9160550
VAUXHALL      93193020

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 903993 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 903993 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.