Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi CARISMA (DA_) 1.9 TD (DA4A) (1996.10-2000.09) 90km » 904413 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Carisma (da_) 1.9 Td (da4a) (1996.10-2000.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 904413 NK

904413 Cięgło, hamulec postojowy NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

904413

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1601/1332
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858916657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 904413 NK

numery OEM:
SUBARU      26051FA150

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 904413 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 904413 NK:

Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.