Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 905010 nk

Cięgło, hamulec postojowy 905010 NK

905010 Cięgło, hamulec postojowy NK

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

905010

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1578/1419
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858867027

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 905010 NK

LINKA HAM. R╩CZ. DAEWOO T. NUBIRA 2,0 16V 97- PR

Cięgło, hamulec postojowy 905010 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 905010 producenta NK

DAEWOO

96243465, 96392001

numery OEM:
CHEVROLET      96243465
CHEVROLET      96392001
DAEWOO      96243465
DAEWOO      96392001

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 905010 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 905010 NK:

Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.