Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 0290456 ocap

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0290456 OCAP

0290456 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OCAP
 

    Ocena:
numer części:

0290456

producent:

OCAP

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów 0280456
nr EAN 8054682014833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0290456 OCAP

KOŃCÓWKA DR OCAP 0290456 LEWA OPEL FRONTER 92-98

OCAP to najbardziej znany dostawców końcówek drążka 0290456 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 0290456, to efekt dużych wysiłków firmy OCAP w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości surowców przy produkcji.
Końcówka drążka OCAP cieszy się uznaniem u mechaników samochodowych jako część samochodowa godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka 0290456 ma zastosowanie do samochodu ISUZU KB od 2002.07 oraz wielu innych modeli aut.
Wykonawca części oznaczonej numerem 0290456 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów ISUZU, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, zalecany jest o kontakt z obsługą sklepu.
Końcówek drążka 0290456 znajdujące się naszej ofercie, możesz zamówić na dostawę do paczkomatu, dostawę kurierem lub odebrać w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G, w naszym punkcie odbiorów osobistych.
numery OEM:
ISUZU      8-97020954-2
ISUZU      8-94459-481-0
ISUZU      8-94419-409-0
ISUZU      8-94459481-0
OPEL      0920 374
VAUXHALL      94459481

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0290456 OCAP w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.