Szerokość [mm] | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36,98 |
średnica zewnętrzna [mm] | 72,04 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
nr EAN | 4031185218382 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 801838 OPTIMAL
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46512970, 46519869, 46773662, 51753791, 60815902, 71714457, 71745047, 71753061
332677
46773662, 51753791, 71714457, 71745047, 71753061
46773662, 60815492, 60815902, 71714457, 71745047
332675, 332677
1587565, 1619855, 9S51J1K018BA
ALFA ROMEO | 46773662 | |
ALFA ROMEO | 60815492 | |
ALFA ROMEO | 60815902 | |
ALFA ROMEO | 71714457 | |
ALFA ROMEO | 71745047 | |
CHRYSLER | 71745047 | |
CITROËN | 332677 | |
FIAT | 46512970 | |
FIAT | 46519869 | |
FIAT | 46773662 | |
FIAT | 51753791 | |
FIAT | 60815902 | |
FIAT | 71714457 | |
FIAT | 71745047 | |
FIAT | 71753061 | |
FORD | 1587565 | |
FORD | 1619855 | |
FORD | 9S51J1K018BA | |
LANCIA | 46773662 | |
LANCIA | 51753791 | |
LANCIA | 71714457 | |
LANCIA | 71745047 | |
LANCIA | 71753061 | |
PEUGEOT | 332675 | |
PEUGEOT | 332677 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 801838 OPTIMAL w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 801838 OPTIMAL:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.