Moment dokręcenia [Nm] | 280 |
Masa [g] | 765 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72,04 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36,976 |
Szerokość 1 [mm] | 37 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
nr EAN | 3413520495169 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R158.43 SNR
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46541344, 46773662, 71714457, 71745047, 71753061, 7669120
329737, 332675, 332677, 334559
46773662, 71714457, 71745047, 71753061
0060815902, 0071714457, 46773662, 71714457, 71745047
329737, 332675, 332677, 334559
1587565
ALFA ROMEO | 0060815902 | |
ALFA ROMEO | 0071714457 | |
ALFA ROMEO | 46773662 | |
ALFA ROMEO | 71714457 | |
ALFA ROMEO | 71745047 | |
CHRYSLER | 71714457 | |
CHRYSLER | 71745047 | |
CITROËN | 329737 | |
CITROËN | 3326-75 | |
CITROËN | 3326-77 | |
CITROËN | 334559 | |
FIAT | 46541344 | |
FIAT | 46773662 | |
FIAT | 71714457 | |
FIAT | 71745047 | |
FIAT | 71753061 | |
FIAT | 7669120 | |
FORD | 1587565 | |
LANCIA | 46773662 | |
LANCIA | 71714457 | |
LANCIA | 71745047 | |
LANCIA | 71753061 | |
OPEL | 328942 | |
OPEL | 374952 | |
PEUGEOT | 329737 | |
PEUGEOT | 3326-75 | |
PEUGEOT | 3326-77 | |
PEUGEOT | 334559 | |
VAUXHALL | 13197627 | |
VAUXHALL | 13208672 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R158.43 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R158.43 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.