Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » F8-3050 optimal

Mocowanie amortyzatora F8-3050 OPTIMAL

F8-3050 Mocowanie amortyzatora OPTIMAL
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

F8-3050

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Wysokość [mm] 37
Średnica wewnętrzna [mm] 12
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 4031185830508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora F8-3050 OPTIMAL

ŁOŻYSKO AMOR OPTIMAL F8-3050 PRZÓD AUDI A4,A8
numery OEM:
AUDI      4D0412377D
AUDI      4D0412377F
VOLKSWAGEN      4D0412377D
VOLKSWAGEN      4D0412377F
VAG      4D0412377F

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora F8-3050 OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).