Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 30809 original imperium

Mocowanie amortyzatora 30809 ORIGINAL IMPERIUM

30809 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

30809

Strona zabudowy Oś tylna
Masa [g] 256
Wymagana ilość 1
nr EAN 8033989110585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 30809 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 7 (E32), Z3 (E36) 1.6-3.4 06.86-07.06
numery OEM:
BMW      33504035929
BMW      33521092362
BMW      33521137972
BMW      37121133412
zamienniki:
802 008
brak
SACHS
170 609
brak
SACHS
170 829
brak
SACHS
114 043
brak
SACHS
114 314
brak
SACHS
557 282
brak
SACHS
290 951
brak
SACHS
27-144-P
brak
BOGE
27-295-B
brak
BOGE
27-161-B
brak
BOGE
27-008-F
brak
BOGE
27-C41-A
brak
BOGE
87-136-A
brak
BOGE
27-168-0
brak
BOGE
27-974-F
brak
BOGE
27-008-P
brak
BOGE
27-304-F
brak
BOGE
27-260-F
brak
BOGE
27-020-A
brak
BOGE
27-336-F
brak
BOGE
27-C43-F
brak
BOGE
27-C41-F
brak
BOGE
27-F76-A
brak
BOGE
27-B57-F
brak
BOGE
27-B56-F
brak
BOGE
27-C42-A
brak
BOGE
27-295-P
brak
BOGE
27-F71-A
brak
BOGE
69903
brak
GABRIEL
5545
brak
BIRTH

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 30809 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 30809 ORIGINAL IMPERIUM:

2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).