Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Wymagana ilość | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 22 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 40 |
Wysokość 1 [mm] | 42 |
Wysokość 2 [mm] | 50 |
nr EAN | 4031185840446 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-4044 OPTIMAL
AUDI | 4B3407151K | |
AUDI | 4D0407151P | |
AUDI | 4D0407181F | |
AUDI | 4D0407181H | |
SKODA | 4B3407151K | |
SKODA | 4D0407151P | |
SKODA | 4D0407181F | |
SKODA | 4D0407181H | |
VOLKSWAGEN | 4B3407151K | |
VOLKSWAGEN | 4D0407151P | |
VOLKSWAGEN | 4D0407181F | |
VOLKSWAGEN | 4D0407181H | |
VAG | 4B3407151K | |
VAG | 4D0407151P | |
VAG | 4D0407181F | |
VAG | 4D0407181H |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-4044 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.