Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-044 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-044 OPTIMAL

G2-044 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-044
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-528, G0-529

numer części:

G2-044

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zakończeniem gumowym
Wymagana ilość 2
Długość całkowita [mm] 319
Gwint wewnętrzny [mm] M22 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185920445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-044 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-044 SEAT AROSA,VW POLO L=P /BEZ WSPOMAGANIA/

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-044 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-044 producenta OPTIMAL

VOLKSWAGEN

3A0419803CPART, 3A0419804CPART, 6N0419803PART, 6N0419804PART

SEAT

6N0419803PART, 6N0419804PART

numery OEM:
SEAT      6N0419803PART
SEAT      6N0419804PART
VOLKSWAGEN      3A0419803CPART
VOLKSWAGEN      3A0419804CPART
VOLKSWAGEN      6N0419803PART
VOLKSWAGEN      6N0419804PART

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-044 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.