Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-047 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-047 OPTIMAL

G2-047 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-048, G0-049

numer części:

G2-047

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Długość [mm] 369
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185920476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-047 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-047 /BEZ KOŃCÓWKI/ SEAT CORDOBA,TOLEDO,VW CORRADO,GOLF II /BEZ WSPOMAGANIA/

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-047 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-047 producenta OPTIMAL

VOLKSWAGEN

191419803, 191419803PART, 191419804, 191419804PART

SEAT

191419803PART, 191419804PART, 191419821

numery OEM:
SEAT      191419803-PART
SEAT      191419804-PART
SEAT      191419821
VOLKSWAGEN      191419803*
VOLKSWAGEN      191419803-PART
VOLKSWAGEN      191419804*
VOLKSWAGEN      191419804-PART

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-047 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.