Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-074 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-074 OPTIMAL

G2-074 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G2-074

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z obu stron
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Długość [mm] 270
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185920742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-074 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-074 FIAT PUNTO,BARCHETTA L=280 /BEZ WSPOMAGANIA/

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-074 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-074 producenta OPTIMAL

FIAT

07701491, 09946948, 7701491, 9946948

LANCIA

07701491, 09946948, 7701491, 9946948

numery OEM:
FIAT      07701491
FIAT      09946948
FIAT      7701491
FIAT      9946948
LANCIA      07701491
LANCIA      09946948
LANCIA      7701491
LANCIA      9946948

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-074 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.