Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z obu stron |
Wymagana ilość | 2 |
Długość całkowita [mm] | 328 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16 x 1,50 RHT M |
nr EAN | 4031185182256 |
Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0423810A
1K0423810A
1K0423810A
1K0423810A
AUDI | 1K0423810A | |
SEAT | 1K0423810A | |
SKODA | 1K0423810A | |
VOLKSWAGEN | 1K0423810A | |
VAG | 1K0423810A |
Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 OPTIMAL w samochodach: