Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-1017 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 OPTIMAL

G2-1017 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1017
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

026190008617

numer części:

G2-1017

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z obu stron
Wymagana ilość 2
Długość całkowita [mm] 328
Gwint zewn. 1 [mm] M16 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M16 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185182256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-1017 VW GOLF V 03>

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 producenta OPTIMAL

VOLKSWAGEN

1K0423810A

SEAT

1K0423810A

SKODA

1K0423810A

AUDI

1K0423810A

numery OEM:
AUDI      1K0423810A
SEAT      1K0423810A
SKODA      1K0423810A
VOLKSWAGEN      1K0423810A
VAG      1K0423810A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1017 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.