Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
parzyste numery artykułów | G2-1152 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość całkowita [mm] | 398 | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M20 x 1,50 RHT M | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M16 x 1,50 RHT M | |
nr EAN | 4031185221139 |
Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1153 OPTIMAL
FORD | 1370710 | |
FORD | 4059924 | |
FORD | 4577976 | |
FORD | 6C11-3L519-BA | |
FORD | YC15-3L519-BA | |
FORD | YC15-3L519-BB |
Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1153 OPTIMAL w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020