Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części » G2-675 optimal

Śruba, ustawienie geometrii G2-675 OPTIMAL

G2-675 Śruba, ustawienie geometrii OPTIMAL
optimal G2-675
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-544, G0-545

numer części:

G2-675

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy w środku
Długość [mm] 105
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Gwint zewn. 1 [mm] M16 x 2,00 RHT
Gwint zewn. 2 [mm] M16 x 2,00 LHT
nr EAN 4031185926751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii G2-675 OPTIMAL

ŚRUBA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO OPTIMAL G2-675 OPEL ASTRA,CALIBRA,VECTRA A,SAAB 900,9-3

Śruba, ustawienie geometrii G2-675 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Śruba, ustawienie geometrii G2-675 producenta OPTIMAL

OPEL

0322576, 0322577, 322576, 322577

numery OEM:
OPEL      0322576
OPEL      0322577
OPEL      322576
OPEL      322577
SAAB      4242731
VAUXHALL      322577
VAUXHALL      90289915
VAUXHALL      90373523

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii G2-675 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.