Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 24 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 46 |
Wysokość 1 [mm] | 26 |
Wysokość 2 [mm] | 40 |
nr EAN | 4031185996167 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza G9-616 OPTIMAL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
4D0407515, 4D0407515C
4D0407515, 4D0407515C
AUDI | 4D0407515 | |
AUDI | 4D0407515C | |
VOLKSWAGEN | 4D0407515 | |
VOLKSWAGEN | 4D0407515C | |
VAG | 4D0407515 | |
VAG | 4D0407515C |
Zastosowanie Tuleja wahacza G9-616 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.