Strona zabudowy | oś przednia, na górze |
Długość całkowita [mm] | 40 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46,5 |
Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
nr EAN | 5413978153657 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 863618 SIDEM
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4B0407515, 4D0407515C, 4E0407515D, 8D0407183C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C, 8K0407515
4B0407515, 4D0407515C, 8D0407183C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C, 8K0407515
4B0407515, 4D0407515C, 8D0407183C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C, 8K0407515
4B0407515, 4D0407515C, 8D0407183C, 8D0407515A, 8D0407515B, 8D0407515C, 8K0407515
AUDI | 4B0 407 515 | |
AUDI | 4D0 407 515 C | |
AUDI | 4E0 407 515 D | |
AUDI | 8D0 407 183 C | |
AUDI | 8D0 407 515 A | |
AUDI | 8D0 407 515 B | |
AUDI | 8D0 407 515 C | |
AUDI | 8K0 407 515 | |
SEAT | 4B0 407 515 | |
SEAT | 4D0 407 515 C | |
SEAT | 8D0 407 183 C | |
SEAT | 8D0 407 515 A | |
SEAT | 8D0 407 515 B | |
SEAT | 8D0 407 515 C | |
SEAT | 8K0 407 515 | |
SKODA | 4B0 407 515 | |
SKODA | 4D0 407 515 C | |
SKODA | 8D0 407 183 C | |
SKODA | 8D0 407 515 A | |
SKODA | 8D0 407 515 B | |
SKODA | 8D0 407 515 C | |
SKODA | 8K0 407 515 | |
VOLKSWAGEN | 4B0 407 515 | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 515 C | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 183 C | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 A | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 515 C | |
VOLKSWAGEN | 8K0 407 515 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 863618 SIDEM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 863618 SIDEM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.