Ilość zębów | 169 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Szerokość [mm] | 20 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
nr EAN | 4031185275415 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1073AQ1 OPTIMAL
OPEL | 06 36 654 | |
OPEL | 06 36 725 | |
OPEL | 06 36 739 | |
OPEL | 24426500 | |
OPEL | 24451896 | |
OPEL | 55350580 | |
OPEL | 55567191 | |
OPEL | 56 36 415 | |
OPEL | 56 36 416 | |
OPEL | 56 36 419 | |
OPEL | 56 36 426 | |
OPEL | 56 36 427 | |
OPEL | 56 36 455 | |
OPEL | 56 36 732 | |
OPEL | 56 36 733 | |
OPEL | 56 36 740 | |
OPEL | 5636357 | |
OPEL | 5636362 | |
OPEL | 5636561 | |
OPEL | 5636565 | |
OPEL | 636575 | |
OPEL | 90412711 | |
OPEL | 90412730 | |
OPEL | 90412731 | |
OPEL | 90412783 | |
OPEL | 90412993 | |
OPEL | 90530123 | |
OPEL | 90531679 | |
OPEL | 90531680 | |
OPEL | 90570913 | |
OPEL | 91 28 516 | |
OPEL | 91 28 656 | |
OPEL | 91 28 739 | |
OPEL | 91 28 740 | |
OPEL | 9128724 | |
SAAB | 91 28 739 | |
VAUXHALL | 06 36 654 | |
VAUXHALL | 24426500 | |
VAUXHALL | 55350580 | |
VAUXHALL | 55567191 | |
VAUXHALL | 5636357 | |
VAUXHALL | 5636362 | |
VAUXHALL | 5636561 | |
VAUXHALL | 5636565 | |
VAUXHALL | 636575 | |
VAUXHALL | 90412711 | |
VAUXHALL | 90412730 | |
VAUXHALL | 90412731 | |
VAUXHALL | 90412783 | |
VAUXHALL | 90530123 | |
VAUXHALL | 90531679 | |
VAUXHALL | 90531680 | |
VAUXHALL | 90570913 | |
VAUXHALL | 91 28 516 | |
VAUXHALL | 91 28 656 | |
VAUXHALL | 91 28 739 | |
VAUXHALL | 91 28 740 | |
VAUXHALL | 9128724 | |
CHEVROLET | 96413863 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1073AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.